Łatwe do przygotowania, smaczne i zdrowe. Przepis na zrobienie placków owsianych prezentuje dietetyk Jagoda Podkowska.

Składniki:
Płatki owsiane
Suszone owoce (np. rodzynki)
Nasiona (np. dynia lub sezam)
Migdały
Owoc (np. banan)
Siemię lniane
Wiórki kokosowe
Jajka

Sposób przygotowania:
Aby przygotować jedną porcję placków potrzebne będą 3-4 łyżki stołowe płatków owsianych. Do tego należy dodać 2 łyżki suszonych owoców, 2 łyżki nasion, łyżka siemienia lnianego, łyżka migdałów i odrobina wiórków kokosowych. Tak przygotowaną mieszankę należy zalać wrzątkiem i odstawić na 15-20 minut.

Kiedy konsystencja będzie kleista należy wbić jajko. W tym czasie na patelni można rozgrzać odrobinę oliwy. Następnie za pomocą łyżki formujemy placki. Na każdym z nich kładziemy po plasterku owoca, w tym przypadku banana.

Za pomoc w nagraniach dziękujemy High Level Center.

Chcesz współtworzyć Extra Time? Zaproponuj temat kolejnych materiałów wideo. Wyślij nam maila na extratime@tvp.pl.